Sider

søndag den 7. oktober 2012

Den fineste gave i hele verden!


Det er ganske vist, - den 28. september blev jeg et helt år ældre. Min datter gav mig verdens bedste fødselsdagsgave, som hun havde arbejdet på L Æ N G E  i sfo'en.

Jeg blev vækket med et tillykkekys og fik stukket en flot indpakket gave i hånden. Under papiret gemte der sig en blød og lækker og meget smuk pude.


Bag hvert sting gemmer der sig dyb koncentration og stolthed over at kunne i smuk kombination med ønsket om at bringe glæde.

Puden er den fineste gave, jeg nogen sinde har fået.

Og til sætningen "I love you Mor" kan jeg kun sige:"Jeg elsker også dig meget, meget, meget højt min allersødeste datter."

3 kommentarer:

Susan sagde ...

Godt med genbrug. Og det er en meget smuk gave du har fået. Det er sådan een man gemmer hele livet.

marion sagde ...

hvor er den altså bare flot de bedste gaver er altså dem ungerne helt selv har lavet med tanke for en :-)

Dorthe sagde ...

- I har nemlig helt ret;-)