Sider

mandag den 19. november 2012

PS: Send flere arme & mere tid...


Nogle gange føler jeg mig som en hamster i et hurtigt snurrende hamsterhjul. Nogle gange ville jeg ønske jeg havde flere arme og mere tid. Men det har jeg ikke.

Jeg har ikke ambitioner om at være SuperWoman, så jeg har ikke sat overliggeren højt. Faktisk har jeg på visse punkter valgt at grave den ned. Dybt ned.
Nedgravningen fungerer godt.
Jeg får ikke set mange film, når de er helt nye (dvs i biffen). Jeg får sjældent læst en bog. Motion er noget jeg fik (rigeligt af) for 12 år siden, og vi lever i et hjem under det gode gamle motto "Hellere lidt skidt i krogene end et rent helvede". Vores udgifter holdes på et minimum og vores livskvalitet stabilt i nærheden af "over middel". Alligevel synes jeg, at der mangler noget vigtigt - nemlig FRI TID. Så jeg vil gå i gang med at lede efter den. Og hvis jeg finder den, vil jeg fortælle hvor den gemte sig. 
Jeg deler uden tvivl hamsteroplevelsen med en masse andre kvinder. -Til alle os, har jeg lavet en lille illustration og jeg har valgt HELT at UNDGÅ den store tidsrøver kaldet ARBEJDE.

Du er velkommen til at låne min illustration, hvis du synes, du kan bruge den til noget. - Jeg vil blive rigtig glad, hvis du lægger en kommentar om at du har lånt den og det vil være skønt, hvis du linker...

3 kommentarer:

marion sagde ...

den sang kender jeg kun alt for godt vil nu ikke klage lige for tiden har jo en del tid til mig selv, men kender godt den fornemmelse :-)

Pernille sagde ...

Sjov tegning, hvis du finder for mange arme, vil jeg gerne låne:-)

Uldbegavet sagde ...

Din tegning illustrerer fuldstændig problemet, som de fleste af os kan nikke genkendende til. Har man fuldtidsjob, hjem, madlavning og indkøb, vasketøj m.v. på programmet er der ikke meget tid at gøre godt med til alt det andet der også trækker.

Det er en skøn blog du har. Jeg har meldt mig som fast læser, for jeg bliver nødt til at se, hvad der sker her.
Iøvrigt er jeg fuldstændig vild med din Lilly, som bare er blevet superflot med de ændringer du har lavet. Den må på min to-do liste.